HELSETILSYNET STØTTER KRIMINELLE HANDLINGER.

Viser til skriv av 26.11.09 hvor den berømte undi flock avviser enhver befatning og vilje til å oppklare kriminelle forhold i min varslersak. Jeg sitter med bevis som også ble formidlet Helsetilsynet -og advokat Sverre Simonsen er vitne til-. at min journalnotat med trusler om tvangsinnleggelse som det det kriminelle kobbelet(assisterende overlege birkeland fra Bærum, bærum sosialkontor, ordføreren i Bærum og min daværende fastlege baugarten) truet meg med, men LIKEVEL STØTTER DET KRIMINELLE HELSETILSYNET OVEGRIPERE.

1. Jeg krever umiddelbart at undi flokk oversender alle mine henvendelser og dokumentasjon i saken til Sivilombudsmannen v Dagrun Grønvik. Det er løgn å påberope seg foreldelsesfrister når jeg fra dag EN krevde innsyn fra fastlegen og bærum kommune. Dette ble jeg nektet til dags dato.

2. Jeg krever dekning av samtlige utgifter med saken, herunder kr. 50.000

3. Denne saken som er et nytt konkret bevis på alvorlige krenkelser av min integritet og mine menneskerettigheter følger som vedlegg til min anke til Strasbourg. Jeg gir meg ikke før jeg når til bunns og overiperne får sin avskjedigelse og rikelig med straff.

4. Jan Olaf Ellefsen du som fronter psykisk helsevern og er medlem i Varslerunionen, jeg ber deg om at du setter denne saken på internett.

5. Varslerunionen informerer medlemmer om virkeligheten og oppfordrer våre medlemmer for IKKE Å FØLGE lover i dette landet siden KRIMINELLE MYNDIGHETER SLIPPER UNNA.

Julija P.Lande
www.varslerunionen.no

One Response to HELSETILSYNET STØTTER KRIMINELLE HANDLINGER.

  1. Source sier:

    Hi colleagues, pleasant post and good arguments commented
    at this place, I am genuinely enjoying by these.

Legg igjen en kommentar

